Faq

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe pas ik dat aan in mijn account-gegevens?

U stuurt een mail naar info@sportit.be met vermelding van uw nieuw en oud mailadres en de naam van uw kinderen. We passen uw mailadres dan aan zodat onze mails toekomen op uw nieuw mailadres.

Uw accountnaam (= oud mailadres) wijzigt echter niet. Om in te loggen moet u dus nog uw oude mailadres invoeren.

De gegevens van mijn kinderen zijn gewijzigd. Waar kan ik dat aanpassen?

Als u bent ingelogd, ziet u links in de menu “profiel” staan. Als u hier op klikt, opent een pagina waarin u zowel adresgegevens, als de gegevens van uw kinderen (maat T-shirt, zwemmen,...) kunt wijzigen. Doe dit wel vooraleer u inschrijft, anders wordt de inschrijving verstuurd met de verouderde gegevens.

Ik heb voor mijn inschrijving geen bevestigingsmail ontvangen. Wat doe ik nu?

De bevestigingsmail komt onmiddellijk na uw inschrijving. Pas dan bent u zeker dat de inschrijvingsprocedure volledig correct is verlopen. Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen voor ELKE inschrijving, kan u best kontakt opnemen via telefoon of per mail om te vragen of de inschrijving is toegekomen.

Ik heb mijn kinderen ingeschreven voor een kamp tijdens het tussenseizoen. Krijg ik hiervoor een bevestigingsbrief?

Nee, u kan alle informatie terugvinden in de bevestigingsmail die u ontvangen heeft onmiddellijk na inschrijving. De betaling gebeurt ter plaatse op de kampplaats (uitgezonderd ponystage en circuskamp).

Ik heb mijn kinderen ingeschreven maar zou graag nog een lunchpakket bij bestellen. Kan dat nog?

Natuurlijk, u neemt met ons telefonisch of per mail kontakt op en wij brengen dit in orde.

Mijn mutualiteit betaalt een gedeelte van het lidgeld terug. Welke formulieren zijn hiervoor vereist?

U hoeft het standaard formulier van uw mutualiteit niet af te geven. Wij geven aan alle kinderen een deelnamebewijs mee op de laatste kampdag. Dit deelnamebewijs wordt door de mutualiteit aanvaard.

Mijn zoon/dochter zou graag samen sporten met een vriendje. Hoe geef ik door dat de kinderen samen in de groep wensen te zitten?

U kan hiervoor een mailtje sturen naar info@sportit.be en wij geven dit door aan onze monitoren ter plaatse !

Het sportkamp waarvoor ik wens in te schrijven is reeds volzet? Waarom voorziet SPORT IT geen extra plaatsen?

Er wordt rekening gehouden met de capaciteit van de lokatie, het aanwezige materiaal en het aantal monitoren om te bepalen hoeveel kinderen er kunnen deelnemen per kamp. Hierbij wordt rekening gehouden met de veiligheid van de kinderen, maar ook met de nodige aandacht dat elk kind verdient. We werken wel met reservelijsten: indien u uw kind wenst te noteren op een reservelijst kan u dat telefonisch of per mail aanvragen.

Login


 

 
Onthoud mij volgende keer.


Paswoord vergeten?
Nieuwe gebruiker?



Photo Number 6246